Długosz Magdalena (ur. 1954)

Informacja biograficzna

studiowała kompozycję w krakowskiej Akademii Muzycznej u Krystyny Moszumańskiej-Nazar oraz teorię muzyki u Józefa Patkowskiego. Pracuje w Studiu Muzyki Elektroakustycznej AM w Krakowie.

Ważniejsze kompozycje

— Quaerens na taśmę (1977); — Visus na 5 instrumentów i taśmę (1978); — Gej na taśmę (1978); — Modus na taśmę (1980); — Układ przestrzenny na małą orkiestrę i urządzenia elektroniczne (1980); — Pulsacje na taśmę (1987); — Mitclan II na akordeon, cyfrowe urządzenia pogłosowe i taśmę (1988); — I tak i nie na taśmę (1990); — U źródła na taśmę (1990–1991);

Kompozycje na akordeon

tytułrok ukończeniaskład wydawca
DesAkorDar na akordeon, 4 puzony, perkusja i warstwę elektroakustyczną2008utwory z taśmą 
Mitclan1988taśma i akordeonmanus

Katalog polskiej muzyki akordeonowej, (cc) Elżbieta Rosińska 2001–2012

PowrótPowrót